Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
To są wyroby medyczne. Używaj ich zgodnie z instrukcją używania lub etykietą

Regulamin

REGULAMIN Sklepów Internetowego
www.reha24.pl
 
1.      WSTĘP

    Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania oraz korzystania ze Sklepu internetowego Sklep Medyczny dostępnego pod adresem www.reha24.pl zawierającego poglądową, informacyjną, niewyczerpującą i przykładową listę produktów medycznych. Postanowienia niniejszego Regulaminu wraz z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w sposób wyłączny i wyczerpujący określają prawa i obowiązki Użytkowników Sklepu internetowego. Regulamin ma na celu zapewnienie niezakłóconego, zgodnego z prawem i uporządkowanego korzystania ze Sklepu internetowego przez Użytkowników. Każdy Użytkownik korzystający z Sklepu internetowego przyjmuje bez zastrzeżeń i akceptuje zasady oraz warunki korzystania ze Sklepu określone w przedmiotowym Regulaminie. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
 
2.      DEFINICJE
 
Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, iż poniższe określenia będą miały następujące znaczenie:
 
Sklep – (domena www.reha24.pl) zorganizowana platforma informatyczna podłączona do ogólnoświatowej sieci komputerowej logicznie połączona w jednorodną sieć adresową opartą na protokole IP, stworzona przez Administratora, umożliwiająca Użytkownikowi korzystanie z mechanizmów wyszukiwania dostępna pod adresem www.reha24.pl.
 
Administrator – Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.k., ul. Kołobrzeska 50, 10-434 Olsztyn, Polska, wyłączny właściciel domen internetowych www.reha24.pl
 
Użytkownik  każda osoba fizyczna, która w jakikolwiek sposób korzysta ze Sklepu.
 
Wyszukiwarka – narzędzie umożliwiające Użytkownikowi wyszukiwanie danych zawartych w Bazie informacji do której wyłączne prawa ma Administrator.
 
Baza informacji – oznacza zbiór informacji zgromadzonych w Sklepie według określonej systematyki i metody, dostępnych dla każdego Użytkownika Sklepu za pomocą środków informatycznych, zawierająca przedstawione wyłącznie w sposób poglądowy, przykładowy i nie wyczerpujący informacje o lekach oraz ich składnikach, których stosowanie przez osoby uprawiające sport może być uznane za zabronione.
 
3.      KLIENCI I FAKTURY.

3.1. Zakupu towaru może dokonać osoba prywatna lub firma. Na żądanie takiej osoby zostanie zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług wystawiona faktura VAT .
3.2. Miejscem realizacji dostaw Towarów, nabywanych za pośrednictwem Sklepu Reha24.pl, jest wyłącznie terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3.3. Klient ma wgląd do swoich danych z możliwością ich poprawiania.
3.4. Zakupiony Towar w Sklepie internetowym można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. Towar nie możeby być używny, metki nie mogą być oderwane. Punkt nie dotyczy produktów wykonanych na zamówienie.
3.5. Koszty zwrotu takiego Towaru pokrywa firma LEMAR, jednakże nie wyższe niż najtańszy sposób wysyłki oferowany w sklepie internetowym. Dalsze informacje o prawie odstąpienia od umowy znajdują się w dziale „Informacje prawne”.  (w punkcie 6.  WARUNKI  ZWROTÓW I WYMIAN)
3.6. Wszystkie oferowane w sklepie internetowym towary są fabrycznie NOWE.
 
4.      JAK DOKONAĆ ZAKUPU.
 
4.1. Zakupu może dokonać  każdy użytkownik zarejestrowany lub niezarejestrowany.
4.2. Należy wejść do odpowiedniego działu.
4.3. Wybrać interesujący produkt i dodać go do koszyka.
4.4. Wypełnić formularz zamówienia (zaznaczyć sposób dostawy, płatności oraz podać płatnika)
4.5. Potwierdzić dokonanie zakupu.
4.6. Dokonać płatności.
4.7. Po zaksięgowaniu należności na koncie sklepu, zamówienie zostanie zrealizowane.
4.8. Wysyłka odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
 
5.      PŁATNOŚCI, TERMINY I SPOSÓB DOSTAWY
 
5.1. Klient za zamówiony Towar dokonuje płatność przelewem na rachunek bankowy :
  5.1.1.      przelewem zwykłym;
  5.1.2.      poprzez system płatności internetowych przelewy24.pl
5.2. Należność za Towar pobierana jest jako przedpłata na konto, co oznacza, że zamówiony Towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności.
5.3. Klient za zamówiony Towar może dokonać również płatności przy odbiorze towaru od spedytora. (Wysłka za pobraniem kurierskim)
5.4. Koszt wysyłki towaru zakupionego w Sklepie internetowym nie są uzależnione od wartości zamówionego towaru. Koszt wysyłki określony jest w zakładce "zasady wysyłki".
5.5. W przypadkach, gdy z przyczyn technicznych lub logistycznych dostawa Towaru odbywa się w kilku etapach, Klient ponosi opłatę z tytułu kosztów przesyłki Towaru wyłącznie jednokrotnie.
5.6. W przypadku zwrotu Towaru na zasadach określonych w pkt V Informacji prawnych, podlegająca zwrotowi cena Towaru może zostać odpowiednio pomniejszona z powodu uszkodzenia Towaru w wyniku jego nieprawidłowego używania lub wadliwego opakowania, zgodnie z pkt .
5.7. Klient w momencie zakupu otrzyma szczegółowe informacje o zakupie na adres e-mailowy podanym w formularzu, otrzyma również informacje o zaksięgowaniu wpłaty i o wysyłce towaru.
5.8. Lemar E. Czyża, P.Bieleń Sp.k. zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by dostarczyć zamówiony przez Klienta Towar w terminie nieprzekraczającym 7  dni od złożenia przez Klienta zamówienia; jednakże czas dostawy wynosi zazwyczaj do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
5.9. Przy odbiorze należy sprawdzić stan przesyłki oraz spisać protokół w obecności kuriera w  przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu przesyłki.
5.10. Jeżeli Lemar E. Czyża, P.Bieleń Sp.k. nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony Towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 2 dni od złożenia przez Klienta zamówienia, zawiadomi o tym Klienta i – w przypadku, gdyby uzyskał jakąkolwiek płatność za zamówiony Towar – zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
5.11. W przypadku zwłoki w płatności należności za Towar, Lemar E. Czyża, P.Bieleń Sp.k zastrzega sobie prawo do naliczenia opłat za skierowanie do Klienta ponaglenia.
5.12. Dostawa Towaru jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu Lemar E. Czyża, P.Bieleń Sp.k nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
 
 
6.      WARUNKI  ZWROTÓW I WYMIAN

6.1. Zwroty
   6.1.1. Produkty, które się Państwu nie podobają lub które Państwu nie pasują, mogą oczywiście zostać wymienione lub odesłane do nas, a należność za nie zostanie Państwu zwrócona. Proszę wziąć pod uwagę terminy oraz zasady dotyczące zamiany i zwrotu.
   6.1.2. W przeciągu 14 dni od daty dostarczenia Towaru przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Towar należy odesłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Proszę także załączyć do odsyłanego towaru dokument, który znajduje się w przysłanej do Państwa paczce (Paragon).
    6.1.3.   Zwracany towar należy odesłać na adres:

Lemar E. Czyża, P.Bieleń sp.k
ul. Kołobrzeska 50
10-434 Olsztyn
 
   6.1.4. Ponadto prosimy o zachowanie dowodu odesłania paczki na wypadek ewentualnych pytań z naszej strony. Po otrzymaniu paczki ze zwrotem należność za zwrócone produkty zostanie zwrócona na  Państwa konto.

6.2. Zwroty należności:
 
Zwrot należności nastąpi w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas towarów na Państwa konto podane w panelu klienta Reha24.pl, o czym poinformujemy Państwa drogą e-mailową.

6.3. Wymiana produktów
   
W sklepie internetowym Reha24.pl mogą Państwo wymienić bez problemu każdy artykuł w przeciągu 14 dni od dnia jego otrzymania np. ze względu na kolor czy rozmiar.

W tym celu prosimy skontaktować się z naszą Infolinią, nasi agenci sprawdzą dostępność produktów, a następnie prosimy wysłać do nas produkt jako zwrot. Koszty odesłania produktów ponosicie Państwo, zaś Lemar Sp.k.  zapłaci za koszt dostawy nowego produktu.

Prosimy zwrócić uwagę, że do ustalenia daty zakupu niezbędny jest paragon lub faktura VAT

W razie pytań dotyczących prawa do zwrotu towaru prosimy o kontakt z naszym centrum serwisowym. E-mail: info@lemar.olsztyn.pl tel 89 533 88 50

6.4. Uszkodzenia
 
Prosimy o Państwa zrozumienie, w przypadku uszkodzenia produktów spowodowanego niewłaściwym użytkowaniem bądź złym opakowaniem będziemy zmuszeni ubiegać się o rekompensatę. Zasada ta nie znajduje zastosowania, jeśli uszkodzenie produktu spowodowane zostało wyłącznie czynnościami zmierzającymi do sprawdzenia jego działania – tak, jak miałoby to miejsce w sklepie.
 
7.     GWARANCJA, REKLAMACJE I NAPRAWY

 
7.1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie nternetowym reha24.pl są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Długość gwarancji określona jest w karcie gwarancyjnej produktu. Jeśli produkt przestanie spełniać swoją funkcję w tym okresie, można go zareklamować. Podczas trwania okresu gwarancyjnego. Reklamacja może wykonana poprzez  bezpłatną naprawę , zamiany na inny model lub zwrot należności za zakupiony produkt w zależności od formy gwarancji jakiej udziela producent na dany towar.
7.2. W przypadku reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

Jeżeli kupiliście Państwo produkt w sklepie internetowym Reha24.pl, prosimy zadzwonić na numer naszej telefonicznej Obsługi Klienta - 89 533 88 50. Nasi konsultanci poinstruują Państwo jak dalej postępować.
 
7.3. Najpóźniej w ciągu 14 dni zostaną Państwo przez nas poinformowani o statusie reklamacji.
7.4. Na wszystkie oferowane w sklepie produkty obowiązują gwarancje producenta, okres gwarancji to minimum 24 miesiące. (Poza elementami eksploatacyjnymi, tj. akumulatory, zasilacze) W razie chęci zapoznania się z warunkami gwarancji producenta do określonego produktu prosimy o kontakt pod nr telefonu 89 533 88 50 lub pod adresem mailowym info@lemar.olsztyn.pl, treść takiej gwarancji zostanie Państwu udostępniona w formie elektronicznej (skan gwarancji, dokument pdf lub link do treści gwarancji na stronie producenta)
 
8.     WYMAGANIA TECHNICZNE
 
8.1.  Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca poprzez urządzenia klasy PC:
   8.1.1. połączenie z siecią Internet;
 8.1.2. przeglądarka Chrome 33.0, Internet Explorer 11.0, Firefox 28.0 albo Opera 18.0 (dla systemu operacyjnego Windows w wersji co najmniej XP lub Mac OS 7.1);
 8.1.3. przeglądarka powinna akceptować pliki „cookie”, mieć włączoną  obsługę JavaScript oraz zainstalowaną wtyczkę Flash Player.

8.2.  Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca poprzez urządzenia mobilne, tj tablety, smartphony itp.:
   8.2.1. połączenie z siecią Internet;
 8.2.2. przeglądarka Chrome 33.0, Internet Explorer  11.0, Firefox 28.0 albo Opera 18.0 (dla systemu operacyjnego Windows Mobile w wersji co najmniej 6.5, Windows Phone 7, Android 4.4 lub iOS 7.1);
   8.2.3. przeglądarka powinna akceptować pliki „cookie”.

8.3. W celu korzystania ze Sklepu internetowego konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).

9.       POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej Sklepu reha24.pl znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności - Kodeksu Cywilnego oraz ustaw szczegółowych regulujących zasady sprzedaży konsumenckiej.
9.2. Towary prezentowane na stronie internetowej Sklepu Reha24.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
9.3. Lemar sp.k. zastrzega sobie prawo do zmiany zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Reha24.pl. Wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.reha24.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
 
Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.12.2014.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu